W Fit Fabric 60 Marzenę jako instruktora spotkacie



W Fit Fabric 6.0 Marzenę jako instruktora spotkacie na zajęciach Fit Bike, podczas których pokaże Wam co to znaczy... czytaj więcej. Przez 5 lat tańczyła, ale potem zainteresowała się fitnessem i od 2014 roku jest instruktorem fitness. Na zajęciach pracuje całe ciało, mogą pojawiać się na nich podskoki i wysoka intensywność wysiłku.

Jest wymagającym instruktorem, którego powiedzenie "nie poddajemy się" mocno odzwierciedla, że nie daje za wygraną i wspomaga ludzi w walce z wysiłkiem. Zajęcia średniej intensywności przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Angażuje większość grup mięśniowych, przyspiesza metabolizm, stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej i poprawia wydolność Dzięki takiemu treningowi spalisz w sumie więcej kalorii niż w przypadku tradycyjnego, godzinnego treningu.

Uważa, iż dobry trener powinien znać wiele metod treningowych, a bardzo dobry - umieć wykorzystać największe zalety każdej z nich. Trening składa się z kilku stacji tworzących obwód, na których kolejno wykonuje się zróżnicowane ćwiczenia dosyć dużej intensywności z ciężarem własnego ciała lub dodatkowym obciążeniem. Wpływa pozytywnie sterydy na masę na efektywność i wytrzymałość naszego organizmu oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji podczas czynności wykonywanych w życiu codziennym.

Nie tylko pomoże wymodelować, czy wyrzeźbić sylwetkę, pozbyć się niechcianych kilogramów, ale doradzi również w zakresie suplementacji i... czytaj więcej. Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od stopnia zaawansowania i wyrzeźbienia. Chcąc, aby każdy trening przyniósł ćwiczącym oczekiwane efekty - ćwiczenia, intensywność, ilość powtórzeń dobrana jest odpowiednio do rodzaju... czytaj więcej.

Do moich zajęć zawsze podchodzę profesjonalnie, z uśmiechem i z pozytywną dawką energii, którą zarażam ćwiczących. Ćwiczenia korygują wady postawy ( płaskostopie, zgarbione plecy, mimowolne opuszczanie głowy) oraz ułatwiają radzenie sobie ze stresem,poprzez wyciszenie i relaks w końcowej części treningu. Dodatkowym atutem jest zmniejszenie ryzyka kontuzji - odciążenie i wzmocnienie mięśni pleców - zachowanie prawidłowości funkcjonowania kręgosłupa we wszystkich jego częściach - zmniejszenie ryzyka wad postawy.

Zajęcia te świetnie nadają się dla osób mających problemy z kręgosłupem i chcących wzmocnić gorset mięśniowy.

Najnowsze artykuły:

Tagi dla artykułu:

90 sterydy na mase56 sterydy
Top